11 октомври, 2008 - 01:17
[веб кирилица]

Кој од соседите води најфер политика кон Македонија?

  • Србија
  • Косово
  • Албанија
  • Грција
  • Бугарија

Гласови: 71

Опции за гледање на коментари


сликата на Новица
Најтешката анкета - од Новица на 11 јуни, 2008 - 14:13

Најтешката анкета што некогаш се појавила на Багра... [се смее]

--
Don't attribute to malice what can be explained by incompetence.

сликата на цепе
А камо опција - од цепе на 11 јуни, 2008 - 19:21

А камо опција никој?

Не може на - од Сељачиште на 11 јуни, 2008 - 19:56

Не може на прашање „...најфер...“ да има опција „никој“. Да беше „фер“ наместо „најфер“ можеше да има, ама вака не.

сликата на DJRadovan
е дека некој - од DJRadovan на 12 јуни, 2008 - 11:48

е дека некој гласал за Грција....

ноу комент...

House music all night long...

сликата на JohnFoe
фер е од нивна - од JohnFoe на 12 јуни, 2008 - 12:38

фер е од нивна страна, не мрзат, не го кријат тоа и тоа е отприлика тоа.. со другиве никад не сме на чисто... =)

сликата на Lans
јас гласав за - од Lans на 12 јуни, 2008 - 19:32

јас гласав за грците бидејќи така е формулирано прашањето.
грците сакаат да не нема и со сите сили и средства се концентрираат на таа цел.нити го кријат тоа нити пак се служат со некои од генијалните тези на останатите македонски соседи:
1.бугарите-един народ,две држави.
2.албанците-заедно да живееме,жими таквото....
3.србите-македонскиот јазик е српски со говорнаТА манаТА
да беше поинаку формулирано,на пример кој води најпријателска политика тогаш немаше воопшто да гласам.бидејќи немаме таков сосед.
крајот е близу.

сликата на цепе
Ипак мислам - од цепе на 12 јуни, 2008 - 14:27

Ипак мислам дека можеше и никој да има, зашто тоа е единствениот вистински одговор на анкетава. [се гази од смеење]

Не може - од Сељачиште на 12 јуни, 2008 - 14:45

Не може „никој“ да биде „нај“!

Замисли низа од броеви 3, 2, 4 и 1. На прашањето „кој од овие броеви е најголем“ НЕ МОЖЕ да се одговори со „никој“. Прашањето треба да биде „кој од овие броеви е голем“ па евентуално да може да се одговори со „никој“.

„Клучен збор“ - од TheWonderer на 13 јуни, 2008 - 02:10

„Клучен збор“ во случајов не е „нај“, туку е „фер“. Ако луѓево у старт мислат дека нешто е нефер, тогаш не можат ни да го степенуваат на фер, пофер и најфер. Лошото може да биде само помалку ли повеќе лошо, а во никој случај неможе да биде ни добро, ни подобро, ни најдобро.

Тоа ти е као да им дадеш на луѓево пет гомна и да ги тераш да одберат кое најубаво им мириса. А сите смрдат у.п.м.

Life is a sexually transmitted disease

Тачно. од цепе
Шо бе тачно од Сељачиште
сликата на SuperGirl
Има врска... ако - од SuperGirl на 13 јуни, 2008 - 22:19

Има врска... ако прашаш "Koj од овие броеви е најголем?: a, б, в или г [плази јазик]

сликата на JohnFoe
twist - од JohnFoe на 14 јуни, 2008 - 12:45

има оска на "фер политика". имаш нулта точка, лево минус, десно плус. факт е дека сите набројани земји, "водат политика кон македонија". дури и сите 4 политики да се на левата страна, сепак одговорот на прашањето ќе биде онаа политика која е најблиску до нултата точка, поради X субјективни причини.

и доста више...

сликата на SuperGirl
Toa ти е ако - од SuperGirl на 14 јуни, 2008 - 15:51

Toa ти е ако политиката, уште повеќе "фер" политиката, ја гледаш линерано и зависна од еден параметар, што секако не е.

ќе достам...

сликата на JohnFoe
ако 1000 е - од JohnFoe на 14 јуни, 2008 - 16:46

ако 1000 е распонот на параметри од кои е зависна политиката, 500 од кои е зависна надворешната политика, 100 од кои е зависна надворешната политика спрема одредена земја, а 3 од тие 100 се најбитните кои се доволни за поместување на оската... направете венов дијаграм, координатен систем, исти курац. не е 1:a=политика на одредена земја спрема МК:фер политика, па као сакаш тупи го.

ај тупете нема врска...

Има врска... ако - од Сељачиште на 4 јули, 2008 - 23:29

SuperGirl напиша:

Има врска... ако прашаш "Koj од овие броеви е најголем?: a, б, в или г [плази јазик]

[се смее] хехе

Ама пак не може.

сликата на aceva
Само да прашам - од aceva на 12 јуни, 2008 - 14:56

...од кога па политиката е фер, воопшто?
Ако веќе треба да праам најкомшиска листа:
1. Бугарија - од Софија на исток
2. Србија - од Ниш нагоре
3. Албанија - Елбасан на запад
4. Грција - од Лариса на југ.

I'm Winston Wolf, I solve problems.

сликата на Парки
Ако имаше - од Парки на 12 јуни, 2008 - 15:29

Ако имаше "никој" како предлог ке се знаеше од напред резултатот [се смее]
Но,
спрема кој сосед ние имаме најфер политика ? Или секогаш други ни се криви [се смее]

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

I have a really good question:

сликата на Tapa user
Грција 16% (5 - од Tapa user на 12 јуни, 2008 - 17:48

Грција
16% (5 гласови)

Види Бога ти...Ќе се јави некој од мазохистиве со образложение?
_________________________________
Polygonum aviculare

сликата на jordan23
Јас, еве ти и - од jordan23 на 15 јуни, 2008 - 19:07

Јас, еве ти и едно образложение да си го симнеш на тоа компујтерот и да си го гледаш секој ден http://vizantia.info/docs/171.htm

forever pang forever yang

сликата на GoodBytes
Јас, еве ти и - од GoodBytes на 15 јуни, 2008 - 23:37

jordan23 напиша:

Јас, еве ти и едно образложение да си го симнеш на тоа компујтерот и да си го гледаш секој ден http://vizantia.info/docs/171.htm

А наместо сите да го земаме овој голем фајл од 170 МБ и да седиме 75 минути за да го изгледаме, па и на крај да влечеме секој свои заклучоци, дали може во 2-3 реченици да ни објасниш? Јес дека нè интересира зошто Грција водела најфер политика кон Македонија, но не нè интересира ТОЛКУ многу. [се смее]
--

сликата на Robomarket
Добро, и сума - од Robomarket на 17 јуни, 2008 - 08:15

Добро, и сума сумарум? Некој не создал со магично стапче во последните 70-100 години?
Народ не настанува преку ноќ а ти не знам каков крек пушиш ама мора да е опасна роба. Само продолжи, не ти ја знам ни целта ни во чива служба работиш нит ме итнересира што сакаш да докажеш со твоите демагогии. Во ниеден случај не си во право затоа што има милион докази за постоење на македонски народ од 333 до денес.

патем грците имаат повеќе ПОВЕЌЕ турцизми од нас, а патем патем не да не ми смета што имаме турцизми, тоа ни го прави јазикот поинтересен и побогат.

historyofmacedonia.org

http://my.opera.com/ancientmacedonia/blog/show.dml/1567460?cid=4939906#comment4939906

сликата на jordan23
шо ќе праиш - од jordan23 на 21 јуни, 2008 - 20:40

шо ќе праиш неномаен

EDIT

Народ не настанува преку ноќ а ти не знам каков крек пушиш ама мора да е опасна роба. Само продолжи, не ти ја знам ни целта ни во чива служба работиш нит ме итнересира што сакаш да докажеш со твоите демагогии.

Koi demagogii? Zosto mislis deka rabotam za stranski sluzbi? Obrazlozi.
Krek ne pusam.
I pripazi sto pisuvas malce.

Во ниеден случај не си во право затоа што има милион докази за постоење на македонски народ од 333 до денес.

Prosvetli me.

forever pang forever yang

сликата на Зелен
џабе се - од Зелен на 21 јуни, 2008 - 21:05

џабе се распаравате, ако те учеле мама и тато дека си б`лгарче баграџииве никад нема да ти го сменат ставот.

--
Linux is free, as long as your time has no value.

сликата на Robomarket
Prosvetli me. Тебе? - од Robomarket на 22 јуни, 2008 - 18:59

Prosvetli me.

Тебе? Бараш нешто невозможно. Да прошараше по тие страни барем 10тина минути ќе наидеше на сто докази во врска со постоење на македонски народ.

Историјата е приказна и е секогаш отворена за интерпретација. Тој што ја прераскажува приказната повешто ќе биде слушан од повеќе луѓе. Ние, целокупно, не знаеме да раскажуваме приказни.

Тек во последните 150 години под турско ропство македонецот почнува да се губи и не си го чувствува идентитетот, и тоа под влијание на 3те душмани околу нас што постојано водат некаква политика на асимилација. Грците биле прилично директни. Ти поминува андарт под прозор и наслушнува дали збориш македонски. Те вади пред цело село и ти дава рицинос. Бугарите маме си ебале и донекаде ме воодушевуваат како подмолно пробивале нивни агенти помеѓу комитите. Некој таков агент организирал огромна трампа на оружје за кое комитите собирале пари којзнае колку години за на крај пушките да ти бидат намерно подесени за да не фрлаат зрна. Врховист му има предложено на американски дипломат во Бугарија 500 македонци да се борат на страната на америка против шпанците за размена од Х сума на пари, кои нормално бугарите ќе си ги собереле додека комитите гинат. За среќа го насетиле. Дури и денес, ти доаѓаат бугари и организираат некакви ти организации во земјава за да ловат напатени души што нема да добијат апсолутно ништо во размена за нивниот г`з.

сликата на dimitar27
Чек Чек, мене - од dimitar27 на 23 јуни, 2008 - 09:53

Чек Чек, мене едно ми е нејасно, Јордане, ти од „кои“ си?!? Глема пишуаш за Македонците како за терт народ, не од твоите, а не сконтав од кој народ се кажуваш дека си ти? Извини, можда не читав внимателно, my bad, ама ако можеш дообјани те молам.
И да, притоа пробај да не псуеш и врегаш цели народи, зашто тоа не е ОК, нигде, па дур ни на БАГРАВА, значи псуј по мене, по ГБ, по кој сакаш, ама не по цел еден народ, било тоа да е Македонскот, Влашки, Турско, Бугарски, па нека е и Албански [се смее]

сликата на Zelka
кај е од влае - од Zelka на 2 јули, 2008 - 09:14

кај е од влае башка е бугар со 50 комплекси на нижа вредност...
ич не го вртите.

Цитат: а не - од дамјан на 3 јули, 2008 - 13:13

Цитат:

а не сконтав од кој народ се кажуваш дека си ти?

мора ли бе дими27 сите луѓе да бидат од некој народ?

сликата на dimitar27
Цитат:а не - од dimitar27 на 4 јули, 2008 - 08:07

дамјан напиша:
Цитат:

а не сконтав од кој народ се кажуваш дека си ти?

мора ли бе дими27 сите луѓе да бидат од некој народ?

Не мора Даме, не мора.
Ама кога кажуваш „Вие сте вакви-онакви“ ме интереисра ако сме „НИЕ“ кои се „Тие“ илити „Тој“ ??
Сакаш да ми кажеш дека споменатиот е од „сите вери надвор“ (овде не мислам на вероидповед)?
Хм . .ај добро, ама па он не знае да си каже??

ваљда може и он - од дамјан на 4 јули, 2008 - 14:46

ваљда може и он да си каже.

Aма твојата имплицитна забелешка беше (како и е од „сите вери надвор“) дека сите мора да се од некој народ.
Што во најблага форма мене ми е неприфатливо, во најлоша форма е прото-нацизам.

Замени секаде нација/народ со брен на патики и види колку логика ти прави сето тоа. На пр. едни викаат „ние што носиме адидас сме најебачи во градов, овие буљашиве што носат Пума ни ги уништија кафичите“ ... и сл.

И ти доаѓа некој тип ти вика, шо ви е бе .. кој кур е битно какви патики носиш ебаве морлоците ... и ти му викаш „ти си од сите вери надвор“ ?

сликата на Зелен
Поделбата на - од Зелен на 4 јули, 2008 - 16:05

Поделбата на луѓето у народи/нации/племиња е една од најголемите глупости на човештвото, после поделбата по вери. ТАКА Е. Се слагам.

Работата е што светот во моментов така функционира и ние треба така да функционираме. Живееме и уште многу долго ќе живееме во време на национални држави. Гркот ќе те гледа како скопјанец, холандезот како шљам од источна европа итн и ти реално (ќе) патиш ради твојот дефетистички став.

Твојот denial за тоа е типичен на твојот `свиткана опашка, хипи, софтверот е бесплатен, сите се еднакви` светоглед.

--
Linux is free, as long as your time has no value.

Поделбата на - од Сељачиште на 4 јули, 2008 - 17:04

Чекај малце. Прво викаш

Зелен напиша:

Поделбата на луѓето у народи/нации/племиња е една од најголемите глупости на човештвото

но неколку реда потоа викаш

Зелен напиша:

патиш ради твојот дефетистички став.

Значи, ако неќеш да виткаш опаш и да си дефетист - тогаш мораш да ја прифатиш глупоста?

Поентата ми е: се сомневам дека оној првиот цитат ти е неискрен. Не мислиш искрено дека поделбата на луѓето во нации е најголема глупост. Само така збориш, а у себе мрзиш грци и шиптари и штотијазнам... ај бар биди маж и признај.

сликата на Зелен
Цитат: Значи, - од Зелен на 4 јули, 2008 - 17:53

Цитат:

Значи, ако неќеш да виткаш опаш и да си дефетист - тогаш мораш да ја прифатиш глупоста?

Не глупоста, реалноста.

Ако е реалноста дека шиптари и грци ме мрзат мене само ради потеклото онда сопствениот космополитизам единствено ми носи само штета. Не мрзам грци и шиптари. Ги мрзам само тие што ме мрзат и мене.

--
Linux is free, as long as your time has no value.

Цитат: Значи, - од дамјан на 4 јули, 2008 - 21:05

Зелен напиша:

Ако е реалноста дека шиптари и грци ме мрзат мене само ради потеклото онда сопствениот космополитизам единствено ми носи само штета.

како космополитизамот ми носи штета? како се развиваат работиве „патриотизмот“ (т.е. желбата да останам во РМ и да го направам подобро место) ми е на штета.

Цитат:

Не мрзам грци и шиптари. Ги мрзам само тие што ме мрзат и мене.

каде е крајот на тој ѓаволов круг? нели е доволно само да бидеш претпазлив кон оние што те мразат.. зашто мора да ги мразиш.

сликата на гоце
Цитат: Значи, - од гоце на 4 јули, 2008 - 22:44

Зелен напиша:

Ако е реалноста дека шиптари и грци ме мрзат мене само ради потеклото онда сопствениот космополитизам единствено ми носи само штета. Не мрзам грци и шиптари. Ги мрзам само тие што ме мрзат и мене.

Сите грци и албанци те мрзат ради потеклото? Нема трунка космополитизам во вакви генерализации, особено кога мразиш цели групи на луѓе кои зборат ист јазик пошто некој ти кажал дека они те мразат тебе.

П.С. Не разбирам зашто не ги спомна бугарите? [се смее]

сликата на Зелен
Цитат: Не - од Зелен на 5 јули, 2008 - 08:06

Цитат:

Не мрзам грци и шиптари. Ги мрзам само тие што ме мрзат и мене.

Ако од овие 2 реченици разбра СИТЕ онда....duuuuuuuuuuuuuuuuuuh
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH

Коа сме кај генерализации, гледам добро ти иде со користењето на `сељак,националист,вмровец,бугарофил` генерализацијата наспроти, другата, `фенси,интелектуален,либерален,сдсм,србоман`.

пс. ДЕЛ од Бугарите ги мрзам the most, затоа што они на најподмолен и најефикасен начин ни ја сјебувале/сјебуваат националната срж, затоа што стигаат до ситни души као јордан и нему сличните.

--
Linux is free, as long as your time has no value.

сликата на гоце
Цитат: Не - од гоце на 6 јули, 2008 - 13:30

Зелен напиша:

Коа сме кај генерализации, гледам добро ти иде со користењето на `сељак,националист,вмровец,бугарофил` генерализацијата наспроти, другата, `фенси,интелектуален,либерален,сдсм,србоман`.

Друже, ти си тој кој генерализира у црно бело као по партиска директива. Што кур бара „либерален“ у друштво со „србоман“ жифти све? Земи друже пафни една двојка па размисли убаво дали треба да го џвакаш тоа што ти го сервираат или можда би ја употребил главата.

--
Лоша вест: Македонија ќе се подели на два дела
Добра вест: Нашиот ќе биде поголем

сликата на Зелен
Превише - од Зелен на 6 јули, 2008 - 15:42

Превише претпоставки праиш -

Цитат:

ти си тој кој генерализира у црно бело као по партиска директива

Затоа што некој размислува поинаку од вас, испрани мозоци, нема друго објаснување, неговите постапки мора да се објаснат со партиска директива. Особено ако е различно од едноумието на догматската реформирана комунистичка партија.

пс Чим тебе ти се глеа Фрле као авторитет онда незнам кој не ја употребува главата.

--
Linux is free, as long as your time has no value.

сликата на Lans
Цитат: Значи, - од Lans на 5 јули, 2008 - 12:52

гоце напиша:
Зелен напиша:

Ако е реалноста дека шиптари и грци ме мрзат мене само ради потеклото онда сопствениот космополитизам единствено ми носи само штета. Не мрзам грци и шиптари. Ги мрзам само тие што ме мрзат и мене.

Сите грци и албанци те мрзат ради потеклото? Нема трунка космополитизам во вакви генерализации, особено кога мразиш цели групи на луѓе кои зборат ист јазик пошто некој ти кажал дека они те мразат тебе.

П.С. Не разбирам зашто не ги спомна бугарите? [се смее]

каде прочита зборче `СИТЕ`,па да заклучиш дека е генерализација за сите грци и албанци?
крајот е близу.

Врло важно дали - од Сељачиште на 6 јули, 2008 - 09:04

Врло важно дали рекол некои или сите. Пак е шупачка генерализација.

сликата на гоце
Доволно беше - од гоце на 6 јули, 2008 - 13:21

Доволно беше што прочитав „грци, шиптари и мразам“. Тек ко го видов зборот „космополитизам“ заедно со нив почна да ми се сере исто ко што ми се сере ко ќе прочитам „веронаука“.

--
Лоша вест: Македонија ќе се подели на два дела
Добра вест: Нашиот ќе биде поголем

сликата на Зелен
и мене ми се - од Зелен на 6 јули, 2008 - 15:43

и мене ми се сере од веронаука. и прекини да ме стааш у погрешен кош.

--
Linux is free, as long as your time has no value.

сликата на dimitar27
ваљда може и он - од dimitar27 на 8 јули, 2008 - 10:10

дамјан напиша:

ваљда може и он да си каже.

Aма твојата имплицитна забелешка беше (како и е од „сите вери надвор“) дека сите мора да се од некој народ.
Што во најблага форма мене ми е неприфатливо, во најлоша форма е прото-нацизам.

Замени секаде нација/народ со брен на патики и види колку логика ти прави сето тоа. На пр. едни викаат „ние што носиме адидас сме најебачи во градов, овие буљашиве што носат Пума ни ги уништија кафичите“ ... и сл.

И ти доаѓа некој тип ти вика, шо ви е бе .. кој кур е битно какви патики носиш ебаве морлоците ... и ти му викаш „ти си од сите вери надвор“ ?

Е шо, дека адидасџиите не се пофраери од пумаџиите ?[се смее]

Зелен, не се закачај, ете ти екстра совет, „пафни двојка“ и омда ќе ти стане све јасно.
Значи ако си претпазлив кон оние кои те мразат, тогаш ТИ си немодерниот, простиот патриот, сељак православен, етц. А не тие што те јебат со векови у здрав мозок на очиглед на цела „демократска“ јавност.
како вака си ги извртевме работите, алал ни вера, Фрќко да сакаше не можеше вака да преврти поими.

сликата на jordan23
прво, не сум од - од jordan23 на 7 јули, 2008 - 09:28

прво, не сум од сите вери надвор, имам пасош и во него пишува националностЧ македонец, есеноска се покрстив во моравската црква (таму кај што иделе кирил и методиј) и тоа близу до микулов и некако не сум уште на мира со тоа што го направив. откако стана „македонизмов“ популарен земав и читнав по нешто поаѓајќи од етимологијата на имињава пошто ме копкаше што презиме имам. не само тоа него и топонимите. моиве се од југо западна македонија и северна источна србија. зборев со поп еден овде исто и дома напраив најотворен муабет што се дешавало во мк, поготову за време на балканските војни (прадедоми бил учесник на српска страна). после се што изначитав и дознав искрено срам ми е и гад од пасошов. тоа. валкан балкан.

forever pang forever yang

сликата на Zelka
срами си се ама - од Zelka на 7 јули, 2008 - 11:52

срами си се ама не труј нас со твоите фрустрации и посебно не пропагирај глупости.
има многу држави во светот кои ќе ти се допаднат, па одкога ќе земеш државјанство откажи се од сегашното.

сликата на jordan23
што пропагирам - од jordan23 на 7 јули, 2008 - 15:40

што пропагирам бе зелче? ај кажи ми. кои фрустрации? тоа што ме заинтересира историја малку и загњурив до врат у гомна? па фрустрирачки е.

forever pang forever yang

сликата на гоце
Пропагираш - од гоце на 7 јули, 2008 - 19:25

Пропагираш глупости и се замараш со теми кои само ќе ти го направат животот помизерен. Овде луѓето се чуствуваат ко што се чуствуваат, врло важно дали по потекло се антички македонци, бугари, татари или словени.

Оди пафни од тоа салвијата и размисли дали е подобро да се занимаваш со минатото или со иднината.

--
Лоша вест: Македонија ќе се подели на два дела
Добра вест: Нашиот ќе биде поголем