8 јануари, 2009 - 21:18
[веб кирилица]

Плоштад или паркинг?!?!

од strelcho на 17 јул 2004 - 17:13

Онака, пред некој ден шетнуем низ градов, да видам што како се дешава денски... Коа глеам „плоштадов„ скоро готов... Што ќе видам [глава у ѕид] Па за ова ли чекавме катаљарда време? Некој јаден сив камен, со уште појадни коцки таму накај „Лондон„ кај шо беа клупите.... Ружни испакнати, да се испосопињаш дур идеш... Па тоа плоштадот па уште му фалат жути ленти за паркирање, едно големо „П„ и онаков знак со инвалидска количка....Штознам, мене одвратно ми изглеа...Нешто као демек ставиле сијалички таму накај камени, ко аеродромска писта ... А и мостон , турцине гарант оригиналниот го изградиле за пократко време, еате [се смее] И така... Не дека сум нешто накурч, али ме интересира и ваше мислење за тоа големиот сив никаков простор шо го крстиле „плоштад„ [глава у ѕид] [ифрит љут] [плази јазик]

Опции за гледање на коментари


Плоштад или паркинг?!?! - од Сељачиште на 17 јули, 2004 - 17:38

Чекај да го доправат прво па ќе видиме. Има потенцијал и да не биде лошо. Единствено се плашам дали тој бланко простор ќе го чистат редовно, пошто иначе може баш ужасно да изгледа...

Плоштад или паркинг?!?! - од strelcho на 17 јули, 2004 - 19:09

Цитат:

Чекај да го доправат прво па ќе видиме. Има потенцијал и да не биде лошо. Единствено се плашам дали тој бланко простор ќе го чистат редовно, пошто иначе може баш ужасно да изгледа...

Шознам, искрено не глеам некаков потенцијал... Ај да употребеле некаков камен у по контрастни бои, текстури, нешто као шеталиштето што е таму накај New York , Процес....
Вака некако ептен стерилно ми изглеа, скроз сиво, нема никаков детаљ што ќе го обележи, едино ако бапнат некоја фонтана у средина, кај шо најверојатно циганчињата ќе се бањаат у лето [се смее] Превише ми изглеа просторон као прецртан од некој учебник „Како треба да изгледа плоштад у 10 потеза„ [плази јазик]

сликата на SuperGirl
Плоштад или паркинг?!?! - од SuperGirl на 17 јули, 2004 - 22:54

Абе има право Сељачиште, да видиме што ќе испадне. Не дека вака ветуе нешто ама бар ми изгледа прocтрано. Сакам големи и широки површини...уште и цвеќенца да стават па-па-па убаини! [се смее]

[Сменето на 17/7/2004 од SuperGirl]

Плоштад или паркинг?!?! - од strelcho на 18 јули, 2004 - 00:08

Абе пространо да, али празно е некако, ладно делува... Нешо дрвца засадиле, ептен класично ми изглеа..Нема онака некој белег да речеме, као порано коа ќе кажеше „се чекаме на кругче„ [се смее] Сеа е онака ко паркингон пред Холидеј ин ми личи [се смее]

сликата на SuperGirl
Плоштад или паркинг?!?! - од SuperGirl на 18 јули, 2004 - 00:15

Цитат:

Абе пространо да, али празно е некако, ладно делува... Нешо дрвца засадиле, ептен класично ми изглеа..Нема онака некој белег да речеме, као порано коа ќе кажеше „се чекаме на кругче„ [се смее] Сеа е онака ко паркингон пред Холидеј ин ми личи [се смее]

Ни кругче ни коцка ништо веќе нема [тажен]

Чекај сега ти кога ќе стават еден коњ...ќе биде се чекаме \"код коња\" [се смее]

сликата на Chombe
Плоштад или паркинг?!?! - од Chombe на 18 јули, 2004 - 01:31

Цитат:

Ни кругче ни коцка ништо веќе нема [тажен]

Чекај сега ти кога ќе стават еден коњ...ќе биде се чекаме \"код коња\" [се смее]

...кај хорсот.

Плоштад или паркинг?!?! - од strelcho на 18 јули, 2004 - 02:10

..Куде Тумбу [се смее]

Плоштад или паркинг?!?! - од fluid на 18 јули, 2004 - 03:23

a zamisli fontanata da ne ja izgradat , kao so cuv uste plan nemale. ke bide veselo. plostad so rupa za fontana u sredina, koja beda sme majcice mila

Плоштад или паркинг?!?! - од strelcho на 18 јули, 2004 - 04:42

Цитат:

a zamisli fontanata da ne ja izgradat , kao so cuv uste plan nemale. ke bide veselo. plostad so rupa za fontana u sredina, koja beda sme majcice mila

Па као шо мостов го праат катаљарда време... На нашите деца , накај 2020 год. ќе им биде муабетот:
-Кај се чекаме бе?
-Кај рупата [плази јазик]

[Сменето на 18/7/2004 од strelcho]

сликата на Zelka
Плоштад или паркинг?!?! - од Zelka на 18 јули, 2004 - 09:03

abe ako nishto drugo ima prostor kolku sakash. pa koga ke se naredat cigani prodavajki sve i svashta... lele! i plus sea staile nekoi cyber klupi ste gi primetile? c..c..c..
tinja e sea sho da praime, i mermer ti ebem poshto ne e mermer nego granit bil, ne znam zosto kockite gi shitnaa i kupuija novi koga se 10 x poruzhni nego starite...
i osven prostor kandelabri i drva cigani i klupi, sho ke ima , daaaaa fontana... ushe dete nekoe vechno sho mocha da ni staat, i jebesh...
a so turcite deka go izgradile pobrzo, da go izgradile, se kunem!
stelcho, a moze klasika da bide:
-Na lotarija u xx.xx chasot.

сликата на web-inovations
Плоштад или паркинг?!?! - од web-inovations на 18 јули, 2004 - 13:49

[img] http://www.ksv-goepfritz.at/Shaolin%20Tempel.jpg[/img]

Istiot koncept ukraden od Shaolin svetilisteto...[шокиран]

Плоштад или паркинг?!?! - од PetarK на 18 јули, 2004 - 14:08

Мислиш дека ќе се израмнат нерамнините? Има ли тука некој од градежен, архитектура да каже дали со време ќе се израмнат со време нерамнините?

Цитат:

Чекај да го доправат прво па ќе видиме. Има потенцијал и да не биде лошо. Единствено се плашам дали тој бланко простор ќе го чистат редовно, пошто иначе може баш ужасно да изгледа...

Плоштад или паркинг?!?! - од strelcho на 18 јули, 2004 - 15:50

Ова е проспектот за првичниот изглед, али изглеа им текнало дека треба да се израмни (донекаде) [се гази од смеење] [плази јазик]
[img] http://learn.snunit.k12.il/galim/news/upload/mars/landscape.jpg[/img]

сликата на fio
Плоштад или паркинг?!?! - од fio на 18 јули, 2004 - 16:15

Цитат:

Мислиш дека ќе се израмнат нерамнините? Има ли тука некој од градежен, архитектура да каже дали со време ќе се израмнат со време нерамнините?

За едно 200-300 години ќе стане гранитот помазен и има теорија да се израмнат нерамнините [се смее]

Плоштад или паркинг?!?! - од LittleLao на 18 јули, 2004 - 19:58

Јас како што прочитав во весник, кругот ке си останел и незнам какви цвекиња ке посаделе таму бла бла...

Плоштад или паркинг?!?! - од strelcho на 18 јули, 2004 - 21:58

Цитат:

Јас како што прочитав во весник, кругот ке си останел и незнам какви цвекиња ке посаделе таму бла бла...

Ептен иновативно и неповторливо, шо да се каже друго [глава у ѕид]

Плоштад или паркинг?!?! - од Сељачиште на 18 јули, 2004 - 22:33

Ај сеа не заебаајте и вие. There\'s nothing wrong with a bunch of flowers! Ја викам само нек биде чисто и супер ќе си е.

Пошто, не-знам-какво да е, ако се запрља, ќе биде лошо...

Плоштад или паркинг?!?! - од Robomarket на 19 јули, 2004 - 06:27

Јас викам да се соберете еден грст совесни граѓани, претежно храбра омладина од Багра, и да направите некој екцес на плоштад.
Самозапалување во знак на револт стално привлака медиа [се гази од смеење]

да бев летово таму ќе се обесев од камени мост што сега личи на када ебате архитектите-ретардесперадоси.

сликата на dimitar27
Плоштад или паркинг?!?! - од dimitar27 на 19 јули, 2004 - 09:29

Abe kako taka??Za mostot ste se rasprikazale ama nekako ko da ne znaete ni koj go pravel?TURCITE samo go obnovile mostot vo 15 vek,MURAT VTORI ke da bese fraerot,inace JUSTINJAN go gradel ako ne sum izmesal nesto.I da,go izgradil za 7 god,a nie go ceklame PENOV veke 9ta godina da go rennovira,i toa u 21 vek.
Za plostadot e samo dobro sto e NOV.I tolku...nema drugo nisto ubavo...a koga gledav kako go gradat(pominuvam koga idam peski na rab preku plostad i preku Kameni) ona radnicite BOSANCI od BOSNA(ne nasive) a oprema u PM,so onakvi rucno napravemni \"udaraljki\" mavaat po toa kockite ko BOSANCI sto moze da mavaat:))
A mostot ke bese gotov uste pred 3 god ama PENOV nejke da zima kamenod na ZINGO firmata,i toa ti e,zastoj.Samo sega koga go gledam KAMENI,ama uopste ne me podseka na stariot sto bese,naprotiv ovoj e nekako duri i modernistici.Bolje ke im bese SKROZ da go srusea pa nov da si napravt od pocetok-PENOV MOST ke bese [се смее])
I ako,pak ke ni go stavat na sila za gradonacalnik,i pak ke ni prica za sali,novi avtobuski stanici i parkinzi na spratovi.

сликата на fio
Плоштад или паркинг?!?! - од fio на 19 јули, 2004 - 09:40

Цитат:

I ako,pak ke ni go stavat na sila za gradonacalnik,i pak ke ni prica za sali,novi avtobuski stanici i parkinzi na spratovi.

Кур од овца [ифрит љут]

Плоштад или паркинг?!?! - од strelcho на 19 јули, 2004 - 10:37

Цитат:

Јас викам да се соберете еден грст совесни граѓани, претежно храбра омладина од Багра, и да направите некој екцес на плоштад.

Џабе пеер, колкав бришан простор е, нема ни да не заприметат у тоа сивото [се смее]
Да му ибам, кулине у Њујорк коа се срушија па ground zero фаќаше помала површина [се смее]

Плоштад или паркинг?!?! - од Babe на 19 јули, 2004 - 11:02

Prazno sivo prazno ednolichno prazno nikakvo [глава у ѕид]
Ich ama ich ne mi se sviga krsh ni e \"noviot\" plostad, a i kandelabrite za nigde se [плази јазик]

сликата на fio
Плоштад или паркинг?!?! - од fio на 19 јули, 2004 - 12:54

Цитат:

Prazno sivo prazno ednolichno prazno nikakvo [глава у ѕид]
Ich ama ich ne mi se sviga krsh ni e \"noviot\" plostad, a i kandelabrite za nigde se [плази јазик]

Си слушнала за кирилица?

Плоштад или паркинг?!?! - од LittleLao на 19 јули, 2004 - 17:01

Dosta be pa ti, cel zivot se bunish:)))

Доста бе па ти, цел живот се буниш [се смее]))

(гледаш дека изгледа поубаво?)

[Сменето на 20/7/2004 од fio]

Плоштад или паркинг?!?! - од virgola на 19 јули, 2004 - 17:16

Е па.. ако нешто некому му значи, решението за плоштадот е всушност компилација од 3 решенија. Нешто во стилот, комисијата не можела да се реши кое е најдобро и наводно трите биле добри и на крај резултатот е каша попара..

First and for most, се чини како архитектите (а меѓу нив и истакнати урбанисти) никогаш да не ја прочитале урбанистичката дефиниција за поимот плоштад. Тоа НЕ е само каква шара да биде поплочувањето.. Арно ама „најдобрите“ решенија немаат врска со тоа.
Истата приказна е и за фонтаната. Наместо едно елегантно решение, што далеку подобро ќе се вклопеше во просторот (таков каков што ќе биде), некому повеќе му одговарало (се знае кого и се знае зошто) да се гради фонтана каква што има во кој знае колку градови во светот и е веќе нешто илјада пати видено. Баш сме оригинални, а?
As for the гранитот is concerned, само чекам да видам кога ќе почнат да се распукуваат и денивелираат плочите, што од хулигани што не е дека ни фалат по градов, што од тоа како ги редат. Гарант нешто не прават како што треба. Барем така било на сите објекти на кои сум била во тек на изведба. Се краде како се стигне, така што многу ми е тешко да помислам дека во случајот на плоштадот нешто е малку поинаку.. Катастрофа. Поразително е колку никому ништо не му е битно, освен да си ги наполнат џебовите. Никој не размислува долгорочно. Е па, така не може. Архитектурата, а урбанизмот уште повеќе, создаваат трајни дела. Она три пати мери еднаш сечи тука ососбено важи. Грешките мнооогу тешко се поправаат, ако и воопшто се поправат. Најчесто тоа многу ретко се случува.

Не знам дали сте се нашле да го преминувате плоштадот некаде околу пладне.. Искрено ви посакувам да не се најдете. Пекол. Блешти и не можеш да гледаш и брзаш што побргу да го претрчаш за да стигнеш до некоја сенка. Ме потсетува на еден швајцарски проект наречен Сончев плоштад. Само со таа разлика што тој се наоѓа во карпи, на не знам си колкава надморска височина, со температура на воздухот неспоредливо пониска од Скопје на пладне...

А таман мислев дека конечно Скопје ќе добие центар каков што треба да има. Плоштад на кој ќе можам да си седнам и така да си седам. Со часови. И да уживам во атмосферата не правејќи ништо. Изгледа тоа задоволство и натаму ќе можам да си го приредувам само во други градови во светот, како и до сега..

Плоштад или паркинг?!?! - од Babe на 20 јули, 2004 - 13:38

Цитат:

Dosta be pa ti, cel zivot se bunish:)))

Доста бе па ти, цел живот се буниш [се смее]))

(гледаш дека изгледа поубаво?)

[Сменето на 20/7/2004 од fio]

da da izglea poubavo ama ja nemam opcija za kirilica tukaaaaa ok [намигнува]
dlaaaboko se izvinuvam...

[Сменето на 20/7/2004 од Babe]

Плоштад или паркинг?!?! - од dragan733 на 20 јули, 2004 - 20:59

Сепак, ми изгледа новиов плоштад како нов, ама не и футуристички. Да бев архитект ќе замслев нешто футуристички и уникатно да има на плоштадот, со кое сите ќе не оговараат, во позитивна смисла, а не само големото пространство (на плоштадот) да скренува внимание. Би ставил голем ЛЦД дисплеј со кое би се пренесувала моменталната состојба во големите градови од светот, слично како што има интернет камери и се пренесува моменталната состојба во многу градови од светот на компјутерот, или би ставил некоја линк врска и би се пренесувало преку слика разговор со граѓани од други градови од светот, како што има мислам во некои метрополи.
Инаку вака ќе ми изгледа плоштадот како некое изолирано место.

сликата на web-inovations
Плоштад или паркинг?!?! - од web-inovations на 20 јули, 2004 - 21:28

Цитат:

Сепак, ми изгледа новиов плоштад како нов, ама не и футуристички. Да бев архитект ќе замслев нешто футуристички и уникатно да има на плоштадот, со кое сите ќе не оговараат, во позитивна смисла, а не само големото пространство (на плоштадот) да скренува внимание. Би ставил голем ЛЦД дисплеј со кое би се пренесувала моменталната состојба во големите градови од светот, слично како што има интернет камери и се пренесува моменталната состојба во многу градови од светот на компјутерот, или би ставил некоја линк врска и би се пренесувало преку слика разговор со граѓани од други градови од светот, како што има мислам во некои метрополи.
Инаку вака ќе ми изгледа плоштадот како некое изолирано место.

A, da fatime eden marsovec i da go obesime na ploshtadon nash nov i da go ostajme taka pa ke go mumificirame shtom pochnat esenskite dozdovi...Dragan...u gz da te ebe lcd displejot nisto lichno ama kazi plazma be... [се гази од смеење]

Плоштад или паркинг?!?! - од strelcho на 20 јули, 2004 - 23:43

Цитат:

линк врска и би се пренесувало преку слика разговор со граѓани од други градови од светот, како што има мислам во некои метрополи.

Да, и такво нешто популарно е наречено Т Е Л Е В И З И Ј А ! [глава у ѕид] [се гази од смеење] Ти бе тачен ли си, кој нормален ќе разговара со граѓани со цел тоа да се пренесуе у други градои, па уше и некој да стои на плоштад и да го глеа (и слуша разговорот) [се смее]:)[се смее]:)[се смее]:) Оф ме изнасмеа [се гази од смеење]

сликата на web-inovations
Плоштад или паркинг?!?! - од web-inovations на 21 јули, 2004 - 00:01

Цитат:

Да, и такво нешто популарно е наречено Т Е Л Е В И З И Ј А ! [глава у ѕид] [се гази од смеење] Ти бе тачен ли си, кој нормален ќе разговара со граѓани со цел тоа да се пренесуе у други градои, па уше и некој да стои на плоштад и да го глеа (и слуша разговорот) [се смее]:)[се смее]:)[се смее]:) Оф ме изнасмеа [се гази од смеење]

strelcho od 12-13 gi davaat bugarkite na stocen pazar pa ako si za, ajde imam cador krenato na ekstra mestence juzno od LCD displejot!!! LOL

PS:Dragan dali imash so sho da mislish?

[Сменето на 20/7/2004 од web-inovations]

Плоштад или паркинг?!?! - од strelcho на 21 јули, 2004 - 01:28

Цитат:

strelcho od 12-13 gi davaat bugarkite na stocen pazar pa ako si za, ajde imam cador krenato na ekstra mestence juzno od LCD displejot!!! LOL
[Сменето на 20/7/2004 од web-inovations]

Ај, али да им кажеме на тие шо ќе поминуваат сите да ќутат, за да им го слушнеме муабетот... Боже каква мисла од Драганчо еј, изглеа тоа климактериумот и склерозата ептен почнала да мава [плази јазик]

Плоштад или паркинг?!?! - од dragan733 на 26 јули, 2004 - 11:58

Цитат:
Цитат:

линк врска и би се пренесувало преку слика разговор со граѓани од други градови од светот, како што има мислам во некои метрополи.

Да, и такво нешто популарно е наречено Т Е Л Е В И З И Ј А ! [глава у ѕид] [се гази од смеење] Ти бе тачен ли си, кој нормален ќе разговара со граѓани со цел тоа да се пренесуе у други градои, па уше и некој да стои на плоштад и да го глеа (и слуша разговорот) [се смее]:)[се смее]:)[се смее]:) Оф ме изнасмеа [се гази од смеење]

Toa e знак дека не пратиш што се случува на Запад. Не објаснив претходно добро што и како. Постои нешто слично и во Лондон со линкови кон Њујорк и Сиднеј мислам беше. Сигурно нема да збориш како некој будала на глас сите да те слушаат. Постојат слушалици за тоа.
Ајде малку прошетај низ светот, а не цел живот да бидеш во Македонија.

Плоштад или паркинг?!?! - од dragan733 на 26 јули, 2004 - 12:06

Цитат:

A, da fatime eden marsovec i da go obesime na ploshtadon nash nov i da go ostajme taka pa ke go mumificirame shtom pochnat esenskite dozdovi...Dragan...u gz da te ebe lcd displejot nisto lichno ama kazi plazma be... [се гази од смеење]

Не, поинтересно ќе биде навечер да има културно забавен живот на плоштадот и ти да изигруваш некој кловн таму.
А што се однесува до изразот ЛЦД или плазма, сите повеќе го знаат изразот ЛЦД.

Плоштад или паркинг?!?! - од dragan733 на 26 јули, 2004 - 12:10

Цитат:
Цитат:

Да, и такво нешто популарно е наречено Т Е Л Е В И З И Ј А ! [глава у ѕид] [се гази од смеење] Ти бе тачен ли си, кој нормален ќе разговара со граѓани со цел тоа да се пренесуе у други градои, па уше и некој да стои на плоштад и да го глеа (и слуша разговорот) [се смее]:)[се смее]:)[се смее]:) Оф ме изнасмеа [се гази од смеење]

strelcho od 12-13 gi davaat bugarkite na stocen pazar pa ako si za, ajde imam cador krenato na ekstra mestence juzno od LCD displejot!!! LOL

PS:Dragan dali imash so sho da mislish?

[Сменето на 20/7/2004 од web-inovations]

Се гледа дека цел ден ќе дремеш на плоштадот за да видиш нешто голо на екранот.

Плоштад или паркинг?!?! - од Ultra на 26 јули, 2004 - 12:52

Цитат:

a zamisli fontanata da ne ja izgradat , kao so cuv uste plan nemale. ke bide veselo. plostad so rupa za fontana u sredina, koja beda sme majcice mila

Па нема да градат фонтана нормално! Кај ке ја стават онаа елкана бедна за Нова година? [глава у ѕид]

Плоштад или паркинг?!?! - од vandar на 17 септември, 2004 - 14:53

Ebave toa ropacite ebave.Sega i plostadot vi smeta.Abe za vas selendri samo Makedonski Brod da vi ibam toa pedercinjata.

Плоштад или паркинг?!?! - од VBB на 17 септември, 2004 - 16:41

Плоштадот СМРДИ. Камениот мост го направија чкартоина жива. Целиов град смрди..Уствари целава држава

Плоштад или паркинг?!?! - од vandar на 20 септември, 2004 - 14:32

Цитат:

Плоштадот СМРДИ. Камениот мост го направија чкартоина жива. Целиов град смрди..Уствари целава држава

Abe i g'zot ti smrdi pa go nosis. [се смее] [се смее]

---------------

Porakava nema da ja izbrisam za da vidat lugje kakov tezok seljak si. Uste eden vakov ispad i ke bidesh baniran.

(od kirilica nesposoben kompjuter)

[Сменето на 20/9/2004 од Robomarket]

[Сменето на 20/9/2004 од Robomarket]