8 јануари, 2009 - 15:03
[веб кирилица]

Возење и зборување на мобилем

од PetarK на 15 јун 2004 - 09:31

Вчера пуштив мала вест на Reality Macedonia за промените на законот за безбедност во сообраќајот - забрана за зборување на мобилен и возење со запалени светла.

Едно што сконтав дека не беше спомнато по медиумите е дали забраната е целосна или може да се зборува со handsfree (како се викаат тие кај нас? [се смее] ). Дали некој има увид во точниот текст на законот? Исто, дали стапуваат одредбите на законот веднаш (т.е. според она „седум дена од објавување во Службен весник“)?

Ако навистина било какво зборување на мобилен е забрането, тогаш уште еднаш се има повторено глупавата шема на донесување на закони на Македонија во која нема место за умереност, туку само се шалта од екстрем во екстрем. Со законов наеднаш се префрливме од малата група земји во која можеше слободно да се зборува на мобилен, во друга мала група на земји каде што е целосно забрането да се зборува на мобилен. Кај нас нема место за middle of the road решенија...

Втора работа што ми е интересна е апсолутното отсуство на промовирање на законов (од страна на МВР, но и од медиумите) Во UK кога забранија без handsfree да се зборува, тоа на големо се дискутираше во јавноста... За зборување на мобилен и така и така, ама светлата да бидат запалени, што мора апсолутно секој возач да го смени однесувањето, белким некоја реклама требаше да се пушти...

Опции за гледање на коментари


сликата на fio
Возење и зборување на мобилем - од fio на 15 јуни, 2004 - 12:02

На пола ќе им рикнат акумулаторите пошто ќе ги забораваат светлата преку ден, посебно оние со постари коли кај кои нема звучна индикација дека светлото е запалено [се смее]

сликата на dimitar27
Возење и зборување на мобилем - од dimitar27 на 15 јуни, 2004 - 12:17

Цитат:

Вчера пуштив мала вест на Reality Macedonia за промените на законот за безбедност во сообраќајот - забрана за зборување на мобилен и возење со запалени светла.

Едно што сконтав дека не беше спомнато по медиумите е дали забраната е целосна или може да се зборува со handsfree (како се викаат тие кај нас? [се смее] ). Дали некој има увид во точниот текст на законот? Исто, дали стапуваат одредбите на законот веднаш (т.е. според она „седум дена од објавување во Службен весник“)?

Ако навистина било какво зборување на мобилен е забрането, тогаш уште еднаш се има повторено глупавата шема на донесување на закони на Македонија во која нема место за умереност, туку само се шалта од екстрем во екстрем. Со законов наеднаш се префрливме од малата група земји во која можеше слободно да се зборува на мобилен, во друга мала група на земји каде што е целосно забрането да се зборува на мобилен. Кај нас нема место за middle of the road решенија...

Втора работа што ми е интересна е апсолутното отсуство на промовирање на законов (од страна на МВР, но и од медиумите) Во UK кога забранија без handsfree да се зборува, тоа на големо се дискутираше во јавноста... За зборување на мобилен и така и така, ама светлата да бидат запалени, што мора апсолутно секој возач да го смени однесувањето, белким некоја реклама требаше да се пушти...

Pa ne mislam deka taka ke bide zakonot,sigurno(bi trebalo) da moze so handsfree da se zboruva slobodno.Imam ja u auto ona CAR KIT,i si se gasi CDto koga mi zvoni tel i si pricam bas HANDSFREE.E sega,moze i da zabranat,ama kako ke skonta djandarot deka u momentot razgovaram,koga racete mi se na volan,a nemam slusalka vo uvo???

Возење и зборување на мобилем - од PetarK на 15 јуни, 2004 - 13:39

Дали е легално и како ќе се контролира се две различни работи. Плус, се познава уста кога отвараш.

Инаку испадна дека мора синоќа некаква прес конференција да имало и весниците пишуваат за новиот закон, и меѓу редови јас би рекол дека било какво зборување е забрането. (Меѓу редови бидејќи никому не му текнало да праша.)

сликата на viktoria
Возење и зборување на мобилем - од viktoria на 15 јуни, 2004 - 13:50

ццццц

Па ако цајканот си ти Петарк онда не би било чудно да даваш казни на оние што си ги видел онака на 20метри како отвараат уста !

Ова ти беше типична цајканска логика. Чисто ради пример, мене телефонот ми е во главно исклучен кога сум во кола. Ама се утепувам од пеење (ако сум сама) и сеа ете ти го на 20метри цајкан Петар ме застанува и ми залапува казна ради ете -- отварање уста.

Петре готов си ти , уште кога видов \" middle of the road решенија\" \"handsfree\" си реков готово детево се упропасти, дајте друго дете ! [глава у ѕид] [глава у ѕид]

сликата на dimitar27
Возење и зборување на мобилем - од dimitar27 на 15 јуни, 2004 - 14:55

Цитат:

Дали е легално и како ќе се контролира се две различни работи. Плус, се познава уста кога отвараш.

Me zezas???
E kako,aj ako zevam,ili si peam be pesmica od radio??
C C C C,kut da ne cujat \"partyizanive\" ke go usvojat odma ko AMANDMNANce u zakonot im \"socijal-degenericki\",ups...demokratski de

сликата на anastas87
Возење и зборување на мобилем - од anastas87 на 15 јуни, 2004 - 17:57

И као сеа ќе пцујам ја од прозор на раскрсница? Или шоферот.. Нема смисла стварно. Башка карши таму ене го Сукрет, ти му мафташ и се дереш, не си го видел одамна, и ти искача џандар и те казнуе. Стварно нема смисла. А најкритично ако ти дое шлаем, ќе мора да си го гутнеш ебаго уместо да го `ркнеш од прозор. Тапа држава. [кул]

сликата на Zelka
Возење и зборување на мобилем - од Zelka на 15 јуни, 2004 - 18:51

абе има текст на главна за нашата сообраќајна култура, која не ја поседуваме а сега се префрлаш на мобилни? работава е ко со појасиве.
гледам џандари ан раскрница со отворен прозор и му се дерам:
-ПОЈАС!
-не ми треба бе мали (цепачки)
-а мене ќе ме казниш ако не го носам?
-не ја, ја не сум сообраќаец (шрипка на крајслерот).
прекрасен пример, јас сепак носам појас.
бтњ го поштуем тој џандарот пред 3 месеци шо ме пушти со 0.8 пиво у мене

Возење и зборување на мобилем - од LittleLao на 15 јуни, 2004 - 19:23

0.8??? Мене со 0.78 ми ја земаа возачката ама мислам дека не е поради алкохолот [се смее]

Возење и зборување на мобилем - од nanodot на 15 јуни, 2004 - 20:31

со 0.78 возите? Ај што си ги покажувате суицидните тенденции, ај, нема љутиш, и да се сфати, тежок живот...ама што попат ќе средите и некој друг, е тоа веќе не е арно.

Возење и зборување на мобилем - од LittleLao на 16 јуни, 2004 - 02:12

И што е толку страшно ако возиш со 0.78, тоа ти е пиво и половина. Бтњ кога сум во таква состојба обично многу споро возам и многу пазам само ради такви работи.

Возење и зборување на мобилем - од PetarK на 16 јуни, 2004 - 04:35

Не, туку тоа ќе биде доволна причина да те запре, да те легитимира, да провери дали имаш car kit, ако имаш после тресење каде е телефонот ако не му кажеш, после само запишување на број на мобилен и точно време и во batch mode проверка на разговори кај операторите.

Во секоја земја постојат куп закони за кои викаш од каде ќе ме фатат, ама малку малку па ќе се фати некој.

Цитат:

ццццц

Па ако цајканот си ти Петарк онда не би било чудно да даваш казни на оние што си ги видел онака на 20метри како отвараат уста !

Ова ти беше типична цајканска логика. Чисто ради пример, мене телефонот ми е во главно исклучен кога сум во кола. Ама се утепувам од пеење (ако сум сама) и сеа ете ти го на 20метри цајкан Петар ме застанува и ми залапува казна ради ете -- отварање уста.

Петре готов си ти , уште кога видов \" middle of the road решенија\" \"handsfree\" си реков готово детево се упропасти, дајте друго дете ! [глава у ѕид] [глава у ѕид]

сликата на dimitar27
Возење и зборување на мобилем - од dimitar27 на 16 јуни, 2004 - 07:57

Цитат:

Не, туку тоа ќе биде доволна причина да те запре, да те легитимира, да провери дали имаш car kit, ако имаш после тресење каде е телефонот ако не му кажеш, после само запишување на број на мобилен и точно време и во batch mode проверка на разговори кај операторите.

Во секоја земја постојат куп закони за кои викаш од каде ќе ме фатат, ама малку малку па ќе се фати некој.

E nemoguce????
Sto pisuvas,se citas li be decko?Zatoa tebe Viktorija taka dobro te procitala,ja pa ne sum zaprimetil
Kako be ke me vidi deka otvaram usta,i odma ima osnovano somnenie deka izvrsuvam DELO,i polse pa ke mi pretura po auto da mi najde CAR KITot,pa ke proveruva kaj operatorot i drugo sto?Da se natrtime uste po ednas da ne treba?
I mora da te prasam PetarK,ti da ne si \"slucajno\": clen na SDSM,ili podmladokot na istata ne daj Boze???Zasto vakvo razmisljanje ni kaj HARI u glava ne bi se stvorilo,taka da TI imas potenmcijal za u NOVOTO ni MeVeRe
BOG DA CUVA,bozem mladi decki,a cuj im milenje,da mozat oni bi DIKTATURA(haha,kao sega ne sme) da vovedat,a narodov od \"MLADITE\" ocekuva demokratski promeni,tesko na narodecot so vakva mladina [се смее]))

сликата на Zelka
Возење и зборување на мобилем - од Zelka на 16 јуни, 2004 - 08:34

Цитат:

со 0.78 возите? Ај што си ги покажувате суицидните тенденции, ај, нема љутиш, и да се сфати, тежок живот...ама што попат ќе средите и некој друг, е тоа веќе не е арно.

toa so 0.8 beshe na gladno edno viski i pivo limenka na pola so devojka mi.
i dont drink and drive, prvoto moe pijano iskustvo bilo so kola zavrshi so zelena boja na moeto levo belo krilo. never again.
a ako se zapijam (shto ne se deshava) bi vozel mnogu sporo.

Возење и зборување на мобилем - од LittleLao на 16 јуни, 2004 - 17:21

Е сега излажа, а кога се опи во аполон и после кога ова она знаеш, пак се качи во кола и возеше. ПРИЗНАЈ! [се смее]))

сликата на Zelka
Возење и зборување на мобилем - од Zelka на 16 јуни, 2004 - 18:52

what?

сликата на ГоранОдЧаир
Возење и зборување на мобилем - од ГоранОдЧаир на 16 јуни, 2004 - 19:56

а зошто после бит пазар не ти бараат појас...дури ни за кичма ...[намигнува] а камо ли car kit ово оно....слободна територија....Јаја Паша, Чаир и Топанско...[намигнува]

сликата на viktoria
Возење и зборување на мобилем - од viktoria на 16 јуни, 2004 - 23:18

Пааа ова е својствено само на нашиов великан Петарк .

Демек он беше од оние што не се за диктатури, полициски држави и сл.

А во прва прилиика баш тоа би инсталирал.

Чекам моментот кога ќе ни вградат онака по некој чип кој снима све па џандарот Петарк уште пред да те застане ќе знае и дал си зборел и кај си се чешал, све. Дивота.

Ама кога вака подмладокот ќе отиде на ’Запад’ стварно станува позападен и поригорозен за сите мерки од било кој домородец западњак ..

Цитат:

Во секоја земја постојат куп закони за кои викаш од каде ќе ме фатат, ама малку малку па ќе се фати некој.

Петарк да не си нешто деновиве троа одлепен ? а ? кажи ни што ти е наши сме си [намигнува] [намигнува]

Возење и зборување на мобилем - од LittleLao на 17 јуни, 2004 - 00:29

Цитат:

what?

Пак си пиел, ке те казнат ако те фатат дека сурфаш пијан [се смее]

Возење и зборување на мобилем - од mites на 17 јуни, 2004 - 01:20

Несакам да звучам мафијашки ама шо ви е вас?
Денес до заби наоружан да си никој не те чепкат а не пак со мобилен во кола или сл
????????????????????????

Возење и зборување на мобилем - од PetarK на 17 јуни, 2004 - 11:01

По ред

Митес: Ти не си чул за таа изреката дека ако убиеш еден човек си убиец и ќе одиш во затвор, а ако убиеш илјадници тогаш си херој?

ГоранОдЧаир: Останувајќи строго на темата на постот - тоа што не прегледувале ништо кај Бит Пазар нема да ти помогне ако те контролираат во Капиштец, нели?

Викторија: Душо, зошто не мислиш кога постираш, а знам дека имаш капацитети?
Каде јас тоа реков дека полицијата треба да го прави ова, или дека е добар законот? Замисли ти да го негираш Холокаустот, и ми тврдиш дека нема шанса Германците да убиле толку многу луѓе. Ако јас ти одговорам со опис на логистиката која би можела да дозволи убивање на милион Евреи, дали ти ќе сметаш дека јас сум за извршување на геноциди?

Друга работа е што законот во пракса не мора од страна на полицијата воопшто да се применува како мерка за намалување на зборувањето на мобилен. Тие би можеле да го користат како уште една дискрециона мерка за малтретирање. Така, може да проверува дали си зборувала на мобилен само кога веќе те застанал поради друго и кога не му се допаѓа како изгледаш. Како во Србија што ги прават сите можни технички контроли на автопат додека не им дадеш мито.

Димитар: Исто како кај Викторија. Освен тоа, прилично е глупаво да кажеш дека сум бил за во МВР како критика на пост во кој размислувам како припадници на МВР би можеле да постапуваат. Баш спротивно, тоа е комплимент, значи според тебе го сум фатил духот на полицијата.

сликата на viktoria
Возење и зборување на мобилем - од viktoria на 18 јуни, 2004 - 00:37

Петарк , фино што не удостоивте со објаснување во кое така рамковно се доискажавте.

Видете, јас самата тема прилично ја разбрав и не замерив ништо. Но вашата интервенција со пораката пратена на 15/6/2004 - 13:39 часот фрли сомнеж и сенка дека идејата ви е -како ете треба да се стремиме кон овие некои закони- што резултираше да вашиот став биде исмеан, осрамотен и изблуен до крај.

Следниот пат бидете поконкретни и ако може искажувајте се со прости реченици (личен преферанс удирам на скопски сленг) просто-проширените веќе одамна се сметаат за рудиментарни . [се гази од смеење]

Ви благодариме на вниманието и до следната порака

се најубаво [се смее]

Возење и зборување на мобилем - од PetarK на 18 јуни, 2004 - 01:08

Викторија, со покуси реченици од овие:

Цитат:

Дали е легално и како ќе се контролира се две различни работи. Плус, се познава уста кога отвараш.

тешко да можам да се изразувам. И апсолутно не ми е јасно како тоа се гледа нешто за мојот став во врска со законот. Или ти за долниот пасус зборуваш, каде што опишувам што сум сконтал дека пишува во законот?

сликата на Chombe
Возење и зборување на мобилем - од Chombe на 18 јуни, 2004 - 02:07

0.8??? Мене со 0.78 ми ја земаа возачката ама мислам дека не е поради алкохолот [се смее]

Да. Тоа ти е „због лепота“. Многу си згоден фраер а џандар-ко-џандар ти љубомори. Иначе легална граница е 0.5, ама јеби га, дедо ти не е владика а татко ти не е виден член на СДСМ-ВМРО.

сликата на Chombe
Возење и зборување на мобилем - од Chombe на 18 јуни, 2004 - 02:19

Ама кога вака подмладокот ќе отиде на ’Запад’ стварно станува позападен и поригорозен за сите мерки од било кој домородец западњак ..

Ја не сум подмладок ама датибем ептен си у право. У СК по дифолт возев полукрш-крш кога се враќав навечер. Кај усашиве ама ни на крај на џаначки памет не ми текнува да се сјебам и да возам од проста причина што ќе ми ја ебат дозволата на 6 месеци и 3000$ за казни, адвокати а Башким ќе одрапам и комјунити сервис ко другарчето Сал кој така фино-лепо по Скопски се одзема и сега секоја сабота иде да вади лименки и флаши од Пасаик Ривер а за време на одмор идат до локалната библиотека и ги рибаат скалите (секоја по 4 „удара“ со пајалица). А да не зборам дека ако еднаш им „влезеш“ како DWI (Driving while intoxicated),после тоа на секоја рутинска проверка си сумЉив.

Ај така и поздрави натака....

сликата на Zelka
Возење и зборување на мобилем - од Zelka на 18 јуни, 2004 - 08:58

Цитат:

0.8??? Мене со 0.78 ми ја земаа возачката ама мислам дека не е поради алкохолот [се смее]

abe taa krivinata sho e kaj gode delchev studenskiot koa i vlegov, posho predhodnite 2 puti ne i vlegov ko sho treba, treta srecha, vlaganje so 65 ko mcrae, i op lizhafche (dhandarsko).
I se smeam, posho imav pieno i vlegov u krivina ko pacient.
sledi dijalog:
-sho be mali nesho brzash a?
-hehe
-aj kaj kolegata
(kolegata)
-mali, abe neso brzo vlagas u krivina a?
-epa to ti e, me fati ziv.
-si piel?
-sum piel
-bravo be mali, kolku si piel?
-edno pivo
-sea ke vidime kolku edno pivo si piel
(dur duvam dechkoto mi ja otvara vozachkata i mi naogja troshki gras shto drugar mi dime zaboravil da ischisti koga sme motale joint posleden pat)
-sho e ova mali?
-(leeeee, ovoj za sve me fati, majke mu!) a? pojma neam? nesho, ahem, gjubre
-0.8 mali? sea?
-ej ne seri, ti rekov deka sum piel.
-duvash li be mali, od toa ludoto rege (se kolnam vo sve shto mi e milo deka vaka mi reche).
-sho? a? (demek zbunet).
(mi ja vrakja vozachkata)
-i sea? kazna mali (ode dozvola sine, ode (c) munje) sho sakas?
-pishi brat samo nemoj za pod dejstvo na alkohol, ke me shkopa tatko mi, pishi za brza vozhnja aj.
-sho ti tolku ramnodushen? vrski da ne imash?
-ne be brate, za sve me fati, da ne sakas pameten da se praam deka ne sum piel i ne sum vozel brzo? ke si platam
-aj, ischisti ja vozachkata, zakopchaj si go shlicot (odkopachan mi bil) i brishi...
-dobro (i kidavela!)
ama imashe kopiljaci so 15 godini bev vozachka (normalno), zatoa izlgeda me pushti. fin dhandar, bi go chastel pivce sledechi put.

сликата на viktoria
Возење и зборување на мобилем - од viktoria на 18 јуни, 2004 - 16:42

Петарк,

Цитат:

. И апсолутно не ми е јасно како тоа се гледа нешто за мојот став во врска со законот.

Јас реков

Цитат:

Видете, јас самата тема прилично ја разбрав и не замерив ништо.

Она што го имаше ти кажано во отварање на твојава тема беше горе долу јасно и умерено. Конкретно мислам на ова

Цитат:

Ако навистина било какво зборување на мобилен е забрането, тогаш уште еднаш се има повторено глупавата шема на донесување на закони на Македонија во која нема место за умереност, туку само се шалта од екстрем во екстрем.

Па и ова

Цитат:

Со законов наеднаш се префрливме од малата група земји во која можеше слободно да се зборува на мобилен, во друга мала група на земји каде што е целосно забрането да се зборува на мобилен. Кај нас нема место за middle of the road решенија...

Дали ти се разјасни сега се тоа ?... или повторно ќе се фатиш за некое зборче што отскокнува од контекстот ?

сликата на viktoria
Возење и зборување на мобилем - од viktoria на 18 јуни, 2004 - 16:52

Chombe, е па фино ете бар ти си ме разбрал.. [намигнува] ова дијаспорашов петарк не ме капира - и не ме капира. [намигнува]

Зељко , а да си отвориш ти свој личен сајт? онака целиот у латиничен сирилик или мак свис фонт а ? и таму пишувај постови долги три километра .... ти ветувам секој ден ќе идам и ќе те читам . [глава у ѕид]

[се гази од смеење]

Возење и зборување на мобилем - од Necromancer на 28 јуни, 2004 - 20:32

Цитат:

-duvash li be mali, od toa ludoto rege

BUHAHAHAHAHAHA
Pekol!!

сликата на PLAYLIFE
Возење и зборување на мобилем - од PLAYLIFE на 29 јуни, 2004 - 21:32

Ne pijam alkohol, taka da ich oko ne me lazi [намигнува] ;) Od SK do KU, od KU do SK, i do Vodno, vo edna vecher trebashe da duvam 5 PATI!!!!!!!!!!! Znachi kakva policija imame =) I na kraj se prevrtev vo \"H\"endek =))))))))))))))))))) OOooooo kakva nok! [намигнува] ;) [намигнува] peshki nadole... Em celiot so modrici, em so zapalenie na muskuli =)))) XaXaXaXaXa
Plus toa bev 0.0 =))))))

*) Volvo planira vo slednite koli da vmetne edno kako apratche i pred da ja zapalish duvash, ako imash nad 0,5 ne ti dava da ja zapalish... Mnogu jak film e... ama odma im teknalo, deka mozesh da zamolish cigance da duvne, pa posle da ja zapalish, pa ne znam do kade evoulirale =)))

Mi se dopagaat zakonite. Handsfree e super duper i ne e zabraneto...

1) Ne ja gledam razlikata pomegu razgovaranje na handsfree i so nekoj vo kolata. Ako tolku remetelo, togash da ne e zabraneto i radio vo kola? Xeeee
2) Svetlata se super, na site koli vo EU gi pravat koga ke ja zapalish avtomatski i svetlata da ti se zapalat, (sakal ili nejkel) i plus toa nema dolgi...
*) Se vrakame od OH i se k*rcam zoshto taman ke se uzmineme ke gi pushtat dolgite, i mene pravo vo ochi... zbesnuvam! i posle dolgo tufkanje drugar mi vika ..
-\"pa peer ne ja znaesh fintata, pred da se uzminesh gi pushtash dolgite, go zaslepuesh nego, a on nema vreme da izreagira...\"
Znachi Makedonceto e unikat...
Da mu dadesh na Makedonec pasta za zabi, nema da si gi izmie zabite, tuku ke smisli kako da te zae*e i ke ti ja namacka kvakata od dole... Ne mi se veruva...
3) Znam samo deka ako ima naduvan vo kola mora da vozish poleka, za da ne gi frlish vo bad =))))))))

Brought to you by

General PLAYLIFE Motors Inc