8 јануари, 2009 - 16:00
[веб кирилица]

три дефиниции...

од Zelka на 27 ное 2004 - 02:49
Скорешниот (постои ваков збор у мак. речник?) сплет на настани ме убеди да прочачкам малку по интернет околу некои прашања кои имаат некаков удел во нашиот живот, или ние имамe тенденција да мислиме дека тоа е така, лепејќи си ја бељата сугестивно воедно обдивајќи одговорносота и вината која можеби е наша.

Можеби тоа што не сакаме да прифатиме вина сами на себе, си наоѓаме некаков резон, и сме измислиле накакви термини од тој контекст. Јас ќе пробам да ја напишам сторијава, и за разлика од предходната која за среќа не ми ја објавија, пишувана во момент на афект.

Првиот збор е Среќа, значејќи "Склоп на настани или момент од животот, делувајќи исклучиво на себе, проследен со дoбри и убави нешта, кои сами од себе да се случуваат".
Добро, еве ја првата дефиниција. значи никој не ја пишува среќата. секој сам си ја носи среќата сам со себе. Некои луѓе ја поседуваат во изобилство, се им трга од рака, ги сакаат жени, добиваат повишици на работа пред сите други итн. тие што се благословени со малку или лоша среќа-го јадат. На пр. им се случуваат неверојатни необјасливи работи кои се штетни врз таа индивидуа, пропратена со лоши концеквенции. губат работа, ги остава жената, реал дава гол у 94 минута од пенал и губи сингл од 15000 денари, му се дупнува гума на сред автопат додека истура комбинирано дожд и град, ацдсее-то селектира директориум полн со необработени фотографии кои бидуваат бришени и од картица и од хард диск.
примерите можат да бидат бесконачни. Сите ние ја имаме остено добрата и лоша среќа. не верувам дека има човек на планетава кој негира и не верува дека постои терминот "среќа". би ја продал душата на ѓаволот само да ми се подобрат среќните ѕзвезди кои ме имаат заборавено негде...

Втор збор/(слеш)поим е судбина. "настан, или склоп на настани кои без оглед на МОРААТ да се случат". Има полемика околу тоа дали ние сме капетани на бродот наречен судбина а ние имаме комплетна контрола врз тој одреден брод. Или пак можеби ние сме само туристи на некој брод кој си плови у патека одредена од капетанот кој не сме го виделе а знаеме дека е тука...

Е, освен секој со својата среќа, секој со својата судбина. Јас искрено ја имам осетено судбината (или можеби сакам така да мислам) како делува на мене. тоа што не беше потребно се тргна на страна, и сите празнини нагло се пополнија, добивјаќи го тоа што јас го сакам, додуша утешна награда беше, но сето тоа толку рандом се случи што останав збунет и убеден. Има еден опасен аргумент, што одамна го паметам кој се вртеше по ББС-овите а гласеше: "дали ако во судбината ми е пишано дека мора да ме згази кола, и јас го знам тоа и седам дома, дали колата ке ми влезе во стан и ќе ме отепа, како што мие пишано, таму некаде...". тоа е нели само ако постои судбина, или ако ние веруваме во тоа. значи сум си рекол дек јас сум си капетан на мојата среќа и судбина јас ќе правам тоа што сакам, и ќе ми се случи ама исрено само се лажев себе си. се се случува поради некој причина, ви текнува?

Карма. Збор кој во скоро време го одкрив вистинското значење околу тој поим. некако ја почитував и и верував од се срце, но бидејќи не сум лош човек и не правам лоши работи, им помагам на луѓето на кои можам да им помогнам, и ред други примери, таква ми е душата и не се форсирам поради тоа. Значи какви работи чинам, такви работи требаат да ми се случуваат, но за жал не ми излегува така. само на лошо ми иде...

Еве ја дефиницијата, незнам колку е коректно пишана или јас да сум ја превел како што треба, хир ит гоес, Законот на морално постапување, исто така и човечката ознака за направено лошо или добро, декор на душата зависно дали е добар или злобен човекот сведени од постапкиоте на персоната. ако прави добро, добро ќе му се врати, ако прави лошо, знаете... кармата, на секој човек се вели дека се префрла при нивното раѓање, за да продолжи и контиунирано да се реализира. можеби до точка не е таа дефиниција, но глобалната слика е таа(ќе ме јадете за ова, ако се надевам дека ќе ме научите нешто). колку што сум јас упатен, јас треба да бидам награден за моите поштени и фини постапки спрема луѓето. или сум бил тежок тиранин во предходниот живот па сум се реинкарнирал у фино створење ама благословено со лоша карма.

Сите три поими ме разочаа во последно време, па се трудам нешто да си објаснам но никако не ми успева. која е таа козмичка, боженсвена било каква енергија/влијание кое се одразвуа на нас? постои ли тоа или е само продукт во нашата глава? можеби е комплекс или начин на утеха, за сите срања у нашиот живот кои ни се дешаваат? и што е епилогот на сите тие срања? да проголтаме, преболиме, си ја исчитиме прашината од падот и исправено на две нози да го погледнеме живот очи у очи и да има кажеме на овие три работи горе -КОЈ ВЕ ЕБЕ!, дрско до тој степен да ги предизвикаме, заедно со животот и со едно искуство повеќе да продолжиме да чекориме напред.

Ми отиде поентава негде... ух, зошто имаме тенденција полоши него подобри работи да ни се случуваат, незнам? дали има удел судбината во тоа како shufle прави на работите во нашиот живот, повторно незнам? дали судбината ни се смее и ни прави бељи? или пак можеби ние сме станале стереотипни луѓе, кој заборавиле да уживаат кога сме среќни, а повеќе се концентрираме да срањата кои (мене) ни се случуваат во нашиот живот. Ако ништо друго, останува да се анализираме во моментие на несуспех, станувајќи се појаки и појаки, со повеќе а'кл и искуство...
(можба од баба на жаба се префрлил, негде по пат но не ми замеравајте).

Опции за гледање на коментари


сликата на StormAngel
три дефиниции... - од StormAngel на 27 ноември, 2004 - 03:46

Life goes on!
Колку и да патиш у момент,чувстовото е минливо.Ваљда од моментот на пишување на сторијата па се досега подобро ти е.
Животот е сплет на околности кои што се случуваат толку брзо што бесцелно е да трошиме време на гледање назад.
Сакам да ти кажам дека колку да ти е матно се,колку и да ти е преку кур се...некој ден,можеби некој ден се ќе ти се смени!
"Something will happen" or "At the end of the tunnel there`s light".
Секој или повеќето од нас имаат проблеми,ама тоа што ретко од нас го знаат е како да се справиме со истите.
Мрч ден,мрч недела мрч месец...ама едно е сигурно,се тоа ќе помине!=)))))
У моментите кога мислиш дека немаш никого ти се појавуваат другари,бивши девојки кои што ти го бараат бројот на телефонот,нова работа...
Штосот е тоа што не може да сопреме ни среќа ни судбина ни ништо,ама треба колку толку да се потрудиме да бидеме фер кон самите себеси.
Секој си има свое место у овој заебан свет,се е до тоа дали местото у кое што си ти се допаѓа или не.

Ние секогаш се стремиме кон добро,ама знаеме дека некогаш и лошо правиме,се зависи од тоа што имаме зацртано у таа нашата ни глава луда.=)))
Не вреди да се разочаруваш за себе,губиш многу минути ако смеам да кажам у бесмислено самобарање у лавиринтот на светот.
Кај сум јас?
Што правам?
и ред други вакви прашања не се прашуваат.
Им нема одговор.
Плус,и ако успееш да одговориш на едно од нив,ќе ти излезат милион други прашања и така кругот ќе се врти и ќе се врти а ти ќе имаш 60 и кусур години и нема да можеш да направиш ништо да смениш нешто во врска со тебе и сето тоа што те опкружува.
На крај крајева,што кој кур бладам ја бе?
Би хепи,би кул...смоук вид енд чил дуде! =)))
Не знам шо да ти кажам,сторијава е супер и напишана у афект,тоа и ја прави специјална.

За крај-

-КОЈ ВЕ ЕБЕ!, ептен дрско
На сите,ама баш буквално на сите.
Сакај се себе и тури им го крот на сите кои што ти се испречуваат!

сликата на Zelka
три дефиниции... - од Zelka на 27 ноември, 2004 - 15:19

не, преболено е, ми помина тоа, арно ама само ова горенаведеното ме мачи.
реков дека склопот на настаните ме натера вака да размислувам и оваа сторија да ја напишам...
ме интересира мислење и корегирање на некои од дефинициите, ако има потреба, и да се разврзе муабет...
ај смоке вид, ајм хепи и така...
пис, и биче боље...
ќе си најдам место у ова општество, и ќе и ебам матер на судбината!
ха-ха!

сликата на искра
три дефиниции... - од искра на 27 ноември, 2004 - 19:21

>или сум бил тежок тиранин во предходниот живот...

Еве за забава да дознаеш што си бил во претходниот живот:

http://www.thebigview.com/pastlife

Без разлика во што веруваш, во судбина, во среќа, друго, најмногу верувај во себе.

сликата на Zelka
три дефиниции... - од Zelka на 27 ноември, 2004 - 21:02

и нешто од горенаведеното да ме сопне?
ама ќе ја погледам судбината у очи и ќе идам даље...

сликата на TedBundy
три дефиниции... - од TedBundy на 27 ноември, 2004 - 16:52

Teshko se odgovara na ova.....[се смее]
Za zal.

Втор збор/(слеш)поим е судбина. "настан, или склоп на настани кои без оглед на МОРААТ да се случат". Има полемика околу тоа дали ние сме капетани на бродот наречен судбина а ние имаме комплетна контрола врз тој одреден брод. Или пак можеби ние сме само туристи на некој брод кој си плови у патека одредена од капетанот кој не сме го виделе а знаеме дека е тука...

I dvete.Ima raboti koi sho zavisat od tebe(i kako karakter) i raboti shto ne se promenuvaat.
Sudbinata e lice so povekje formi.
Zagubata na blizok na primer, e neshto koe shto ne zavisi od tebe.Tuka spagja i medicinata kako preventiva.Tvojata sudbina vo odnos na toa lice ne zavisi od tebe.Istoto vazi i sa srekjata.Taa ne zavisi od tebe.Ako si spechalil na loto,ako e chesna igrata-togash kompjuterot te izbral:) toa e Srekja.
Loshata sudbina kako pojava vo tvojot sekojdneven zivot e promenlivo neshto.Do golema stepen zavisi od tebe.
Si zagubil rabota.(na primer) Ottuka imash dva izbora:
1.Da si rechesh toa e sudbinata,pichka mu mater i ne moze nishto da se napravi.I se pomiruvash so toa.Se razocharuvash od sebe si i chekash srekjata da ti se nasmevne.
2.Vo vtoriot sluchaj,pri takva prichina(rabota) mnogu e verojatno da se razocharash od sebe si no so tek na vreme se priviknuvash na toa.I na posledicite im obrakjash tochno tolku vnimanie kolku sho treba.Za da se priviknesh,za zal treba lichno da go doziveesh neuspehot.
Treba prviot neuspeh da e tezok i da imash razum da go prifatish ne kako kraj na svetot.
Kje dojde i vtor neuspeh(mozebi) i vo sluchaj da e so ista tezina kako predhodniot,ti predstoi najvaznoto reshenie.Ili si velish mame mu ebam ne ja biva,ne ja biva i fuckin ne ja biva!!! (I prevzemash hardcore metodi kon sebe si) Ili te fakja inaet i go nadminuvash i toj neuspeh.Vekje si popredpazliv i vnimavash koga ke dojde tretiot,toj da ima minimalni posledici.Gi namaluvash stranichnite "efekti".
I pochnuvash da se uchish neuspesite da gi gledash kako povod za sleden uspeh.
Smetam deka ova ne e relativna rabota posho go imam pominato.Ne me ima napraveno po-beskrupulozen,toa e prashanje na karakter.No povekje vnimavam kade ke davam "sve od sebe"
Toa shto go imam uvideno od ova e deka e najdobro da rabotish samo i edinstveno za sebesi.Iako toa ne te pravi nezavisen.
Ako toa ti e celta togash gi nadminuvash site neuspesi.Da pojasnam-gi nadminuvash a ne gi preskoknuvash.Ako gi preskoknuvash togash ti begash od problemite i svesno gi arhivirash nekade vo "matricata".Koga ke izlezat naednash(a najverojatno izleguvaat) togash vekje imash SUDBINA KOJA SHTO NE ZAVIZI OD TEBE.Fatalno:)

Srekjata.....taa nema dve strani.Srekjata go anulira edniot(vtoriot) od dvata tipa sudbina sto gi nabrojav pogore.Demek za da uspeesh vo neshto ne ti se nalozuva da gi nadminesh site popatni neuspesi za da stignesh do celta.Toa na prv pogled e dobro.No lichno smetam deka e podobro sudbinata da e vo tvoi race,da ti se sluchat madar fakar things no ti da mozesh da gi nadminesh.Odkolku da imash srekja vo rabotata.Posho srekjata e joint so opredelen rok na traenje:) A sudbinata te gradi kako karakter i te uchi na rabotite na koi shto srekjata ne moze da te nauchi. Se nekogash rokot i pominuva i posle,posho ne si se nauchil da se snaogjash vo teshki situacii- srekjata se pretvora vo sudbina.Iam 1001 primeri za toa.....

Sposobnosta da pomagash na lugje nadvor od prijatelskiot krug i prichinata za toa da e karakterot,e neshto koe shto teshko se promenuva.Eventualno moze da ima mali korekcii.Toa e neshto koe shto nema veze so srekjata i sudbinata.(inache dve isti raboti no so razlichni posledici.Srekjata e podkategorija na sudbinata)
Toa e zalozeno vo edna lichnost daleku pred da mu se nalozi da go fakaat na rabota i vo sekojdnevjeto.Posho i jas se smetam za takva lichnost,znam deka nema promena vo toa.Pomagam sekade kade shto mozam i sum sevesen deka po eden nachin go ocenuvaat toa prijatelite a mnogu drugi voobshto ne ja ocenuvaat mojata pomosh a naprotiv ja iskoristuvaat.Sum patel zaradi toa.No ne sum bil naiven,svesno sum go pravel.
Pak pomagam sekade kade shto mozam no precenuvam do koj stepen ke pomognam.Koj kolku shto zasluzil.
I ne se zamaram za posledicite.

три дефиниции... - од VBB на 27 ноември, 2004 - 18:22

>Некои луѓе ја поседуваат во изобилство (среќата, мој заб.), се им трга од рака, ги сакаат жени, добиваат повишици на работа пред сите други итн. тие што се благословени со малку или лоша среќа-го јадат. На пр. им се случуваат неверојатни необјасливи работи кои се штетни врз таа индивидуа, пропратена со лоши концеквенции. губат работа, ги остава жената, реал дава гол у 94 минута од пенал и губи сингл од 15000 денари, му се дупнува гума на сред автопат додека истура комбинирано дожд и град (...) примерите можат да бидат бесконачни. Сите ние ја имаме остено добрата и лоша среќа. не верувам дека има човек на планетава кој негира и не верува дека постои терминот "среќа". би ја продал душата на ѓаволот само да ми се подобрат среќните ѕзвезди кои ме имаат заборавено негде...<

Добро бре пичка ли му материна, ПА ЈА ЌЕ НАПИШЕВ ПОТПОЛНО ИСТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Колку слично се осеќам тоа е неверојатно, со таа разлика што, повторувам по стоти пут, кога отворено ќе сум се пожалел одма сум бил етикетиран као параноик, патетичен, исфрустриран и пичке си материне и тоа од луѓе од кои природно сум очекувал да бидат на моја страна (е ај сеа?!), па нема ваљда некои непознати да замарам со мои проблеми?! уатевер, и така шо да кажам , најчесто сум принуден да ќутам и да глумам дека све е ОК што стварно е оптеретувачки.
Иначе на интернет онака ми текна да побарам ако постои некаков комјунити од луѓе кои сметаат дека се баксузи, ама незнам како да најдам.
Муабетов не води нигде, дај да скратам.
А душа на ѓаол не продавам

сликата на Zelka
три дефиниции... - од Zelka на 27 ноември, 2004 - 20:59

a дали ако си нафуран дека е така се црно и лошо и емитраш таква енргија, си лепиш баксуз?
среќата е како талент, не се учи, ако јаимаш ја имаш, ако не го јадеш и ништо не ти оди од рака?
дали можеш да престанеш со опсесијата дека си малер/баксуз? да се сконцентрираш на позитивните работи и да ги искоритиш, злоупотребиш во твоја полза?? да видиш дека не е се така црно (ти ке речеш -је рајт!).
пробај, емитирај енергија контра твојата среќа, жити мене барем обиди се!

сликата на Julls
три дефиниции... - од Julls на 28 ноември, 2004 - 10:57

Значи: доколку си викаш цело време „зошто баш јас, зошто баш мене, зар има нешто убаво за мене на овој свет...“ и ред други такви прашања и потпрашања, цело време ќе се вртиш во маѓепсаниот круг од кој ниту одговор ќе добиеш, ниту пак нешто ќе смениш. И некако, се мислам дека ако си нафуран, како што велиш, дека е се така црно и лошо, така и ќе остане, и се поцрно и полошо ќе станува! Опсесијата дека си малер или баксуз, повлекува уште една таква, и од црњакот во твојата глава ништо позитивно не излегува, негатив, негатив, негатив. Се полниш само со лоша негативна енергија, од која добро нема да излезе! Можеш на пример да гледаш на работите на овој начин: јеби га, денес сум малерозен по тоа прашање, не ми бил денот, ама пак, тоа нека ме натера да имам поголем поттик и да бидам позитивен за да не бидам малер понатаму!
Се сеќавам на некои мои случки: вадење виза за Грчка, комплет, сите колеги..и кога отидоа да ни ги земат визите, пред тоа мислев: ако нешто се заебе, со мојот пасош ќе биде! И бидна така де!? Ја земав визата, ама една недела подоцна од другите? Зашто? Безвезе нешто се измешале некои документи, и тоа само за мојот пасош [се смее] Имам уште еден куп вакви: на граница, се во ред со сите, мене ме прашуе Бугарот: Елај в сопчето, носиш ли бело брашненце?(едвај сконтав што мислеше со белото брашненце, а некоја минута пред тоа помислив, шо ако се фатат за мене, за што би било тоа, дека сум на сликата со црвена коса, а сега не сум црвена и не личам на тој лик таму?). Понатаму..од сите у авионот за накај Амстердам, мојот куфер искршен (само што го купив и си реков: ај ваљда нема ништо да му се случи од прва). На истиот пат, земам друг куфер од другарка ми за накај Индија, и пак истото го помислив, кога, на аеродромот во Гоа, единствениот куфер што заглави таму беше мојот!?! На враќање, истиот пат, другиот куфер искинат (само мојот! и само јас таму се занимавав со пополнување на некои прашалници, па што па како).
И еден милион вакви (лични) примери ме натераа да размислам, дали си ја предизвикувам судбината со црњаците од мисли? Или како сакаш наречи го тоа.. судбина, среќа, лоша карма...не знам! Ама, од кога престанав да се замарам со тоа, престанаа и таквите бед лак моменти [се смее]
Значи, треба да ги прифатиме работите такви какви што се, да не бараме причина зошто се такви, да не бараме одговор како сме можеле да ги смениме, зошто вчера не се важи повеќе. Вчера заврши, а денес е нов ден, и од денес работите се менуваат. Од се што излегло лошо/негативно по мене/нас, извлекувај поука дека следното може ќе биде и треба да биде подобро. Без онакви: е од ова полошо не може да биде! Зошто секогаш може [се смее]
П.С. Кога врне, истура! (едно од моите омилени марфиеви правила, а јас сум без чадор излезена)

сликата на Zelka
три дефиниции... - од Zelka на 28 ноември, 2004 - 12:10

мене два месеца ми се дешаваше да се вратам од работа, и идам да се фатам за кваката (добро не е квака ама како да го наречам?) од лифотот, и оп кидабела до 18-ти... два месеца по ред! и накрај престанав да се нервирам и со осмех на лицето и прекршуење пошо, кој кур само на мене и ко ментален си се смешкам...
и знаете шо? лифтот уше ми бега, ама сепак многу по позитивно гледам на тоа и си викам, еее зелче бе, ти ибам пиперот, шо чоек ке беше! така со насмевка:)

сликата на StormAngel
три дефиниции... - од StormAngel на 28 ноември, 2004 - 12:15

ахахахаха
Е да си жив ме изнасмеа!
Најсмешните случки се баш тие најдепресивните моменти,и после неколку дена кога ќе ти текне шо си праел,се кинеш од смеење!=))))

три дефиниции... - од Spion на 28 ноември, 2004 - 13:35

Туку, знаеш што е среќа во несреќа?

Да спремаш испити, да те фатат сипаници, температурата (нормална појава кај сипаниците) да те фркне баш за време на испитите (несреќа), а ужасното раздразнувачко чешање да дојде после испитите (среќа)... (?) Зошто среќа? Па јеби га, барем си имал живци да го држиш пенкалото и да пишуваш наместо да се чешаш... или нешто слично.

Инаку, Zelka, најверојатно некој комшија твој баш во тоа време идел втора смена на работа [намигнува]

сликата на GoodBytes
три дефиниции... - од GoodBytes на 28 ноември, 2004 - 23:12

Твојата среќа во несреќа е што си од ретките во Македонија кои имаат работа. Друга среќа е што ти работи лифтот во толку висока зграда. А најголема среќа е што си нашол начин да погледнеш на проблемот од друг аспект, и да се помириш со него - со што си го решил, или барем не ти е повеќе проблем. [се смее]

сликата на Zelka
три дефиниции... - од Zelka на 29 ноември, 2004 - 09:01

не, ќе немам работа, не поради мојата кривица, затоа сум измачен од животот и љут на трите горенаведени ствари.

три дефиниции... - од Spion на 29 ноември, 2004 - 15:12

* Spion си ги чешнува сипаниците, подголтнува внимателно со раздразнетото грло, и со тивок, рапав, но мудар, Голумски глас вели:

As long as there exists life, there will be labour to be done :/ Somewhere. Any kind of. For everyone.

сликата на DJRadovan
три дефиниции... - од DJRadovan на 29 ноември, 2004 - 15:37

jas sum Radovan.taka me vikaat vishe edno sedum godini.Crtaniot Raduvanjata na Radovan i loshoto detishte Hugo.Dali sum praen u g'z ne znam,posho site mi vikaat,ali uvek mene mise deshavaat naj hardcore deshavki.mene na DJ Tiesto mi padnaa od cetiri piva cetiri maicki,sekoj koj kje me vidi pred ispit na faks,polozue,i uste mnogu drugi..Pari neam,ali so kje mi se koa iam prijateli mnogu.Inace posho nikoj ne e sovrsen i jas sum go imal cuvstvoto nekad deka jas mozam da im pomognam na site,samo na sebe si ne.Trkaloto se vrti...po dozdot ide sonce,baba mi vikashe po losho sinko iarno kje dojdi...taka da iskreno odamna prestanav da se zamaram i nerviram so site mozni deshavki,posho aj so sum mlad,aj znam deka ako se nerviram nema da postignam nishto,pa zatoa stanuem i praam sto mozam.Moe mislenje e deka sudbinata ja kroime nie samite,od prosta pricina.Iako vo zivotot moj sum pretrpel stvari so nikoj od vas ne moze ni da gi zamisli.a nekjam da pisuem,posho kje mi trebaat dobri minimum dvanaeset saati,(ali samo za loshite raboti)mnogu pati sum bil u situacija koa nekoj drug reshava mesto mene,a ja ne mozam da storam,ali toa e sepak mal del od ona sto vsusnost se deshava,na povisoko nivo,zatoa imam od nekade nokakva energija,i stalno se bunam protiv,site se obiduvam da se izboram za sebe si,na nikogo ne moram da mu dokazuvam koj sum i sto sum,ali samo na sebe si.togash naogjam mir,i ednostavno legnuem pustam muziche,dzapnuem edno pivo,i si vikam:Radovane if there is no way,we shall make one!!!!!pozitiva,lugje pozitiva!!!!!

сликата на TedBundy
три дефиниции... - од TedBundy на 28 ноември, 2004 - 18:09

VBB oladi malku be,znachi epten golem pesimista si:)

Ko sho velat Monty Python : always look on the bright side of life;)

три дефиниции... - од Ultra на 29 ноември, 2004 - 11:06

Добро бре пичка ли му материна, ПА ЈА ЌЕ НАПИШЕВ ПОТПОЛНО ИСТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Колку слично се осеќам тоа е неверојатно,

Деца....и јас сум со вас [тажен]

сликата на Zelka
три дефиниции... - од Zelka на 29 ноември, 2004 - 16:14

муабетот е дека кога ние е арно и сме среќни, го зимаме за готово тоа. си ги забораваме вредностите и стануваме стереотипни и буквално кур ми е двор ми е, мене арно ми е... (кај го ископав ова чудо).
мојата вредност си ја најдов по цело срање, и почнав да мислам, мозгам и разглабам да сфатам некои работи околу мене, и други работи...
и сеа, дур сме среќни тонеме, и забораваме дека сме среќни, а кога јадеме бед, повеќе нерви и енергија трошиме кон лошото, цвикањето, и просто сме заборавиле дека ни било ОК! и влагаме у песимистички филм, цвикајќи ко мали девојчиња... (извинете мали девојчиња).

сликата на DJRadovan
три дефиниции... - од DJRadovan на 29 ноември, 2004 - 16:27

и сеа, дур сме среќни тонеме, и забораваме дека сме среќни, а кога јадеме бед, повеќе нерви и енергија трошиме кон лошото, цвикањето, и просто сме заборавиле дека ни било ОК! и влагаме у песимистички филм, цвикајќи ко мали девојчиња... (извинете мали девојчиња).

bratce,ali koa si srekjen tones???kako????molam za objasnuvanje.Jas koga sum srekjen,srekni se i tie okolu mene,pa tuka ne razbiram...nekoi raboti jes da se premnogu dobri da bidat vistiniti,ali skromno se postavuvam i kraj.Za bedovite si u pravo,sum go imal,toa ali go prebrodiv odamnaaaaaaa...[намигнува]

сликата на Andronik
три дефиниции... - од Andronik на 30 ноември, 2004 - 00:07

Иначе на интернет онака ми текна да побарам ако постои некаков комјунити од луѓе кои сметаат дека се баксузи, ама незнам како да најдам.

  • http://www.mymiserablelife.com/
  • три дефиниции... - од VBB на 30 ноември, 2004 - 01:43

    Благодарам (иако сеуште не го проверив)

    три дефиниции... - од VBB на 30 ноември, 2004 - 02:24

    само..на она „благодарам“ немојте да кажете „да ти го подарам“ [се смее]))))))))))))

    сликата на ogie
    три дефиниции... - од ogie на 28 ноември, 2004 - 03:26

    Прво да прашам што значи ова поточно:
    <blockquote>
    Јас ќе пробам да ја напишам сторијава, и за разлика од предходната која за среќа не ми ја објавија, <u>пишувана во момент на афект.</u>
    </blockquote>

    A? O:)

    сликата на Zelka
    три дефиниции... - од Zelka на 29 ноември, 2004 - 16:17

    така полу-пијан-и-повреден пишав самосожалувачки текст, me vs life and why is everything happening to me...
    па се опраив и попаметен текст напишав

    сликата на ogie
    три дефиниции... - од ogie на 30 ноември, 2004 - 02:28

    Аха... претпоставував [се смее]

    Мене баш ми се исподесија пар тиња работи и ме замисли...

    Мислам дека интересен поглед на работава е низ субјективното толкување на што од работите ти се догаѓаат ги гледаш како малери.
    Ако тоа што ти се дешава не го перцепираш како малер, ондак нема да се осеќаш бед кога ќе ти се деси...
    ... а ако го перцепираш како нешто невообичаено, магично, ако те радува - тогаш веднаш кармата некако ти станува благонаклонета, нели? [се смее]

    Ко на пр., во некое таму застарено племе, дебелоста ја гледаат како атрактивна особина на жените. И што ако на некој му се погаѓа да сака/има само дебели девојки?

    Keep your head up! [се смее]

    сликата на GoodBytes
    три дефиниции... - од GoodBytes на 28 ноември, 2004 - 23:08

    Можеби најдобрата и најточната дефиниција за среќа која сум ја чул е: „среќата е непотреба од акција“.

    За другото, се' зависи од аспектот од кој гледаш на работите. На пример, јас сум перфекционист, и како таков, ме загрижуваат работи на кои огромното мнозинство луѓе не ни помислуваат. Значи, до мене е, до мојот агол на гледање на нештата. [се смее]

    три дефиниции... - од Provokator на 29 ноември, 2004 - 09:46

    Dobrodojdovte vo emisijata pak so tupenje-TUPAK
    Abe pogolem broj od storiive se pisuvaat koga nekoj e vo
    kompresija ovaj depresija de.
    NE PAGJAJTE U NESVES!!!
    Prva definicija:
    Ako si osamen i tazen-pogledni vo sonceto i nasmevni se,ako nema sonce togas mesecina,a ako nema ni mesecina ispitaj na koja planeta zivees.
    Definicija 2:
    Ako si depiliran,ovaj deprimiran po 1god ke svatis deka si bil za gluposti,pa probaj da svatis za 1den,ako si profesionalec ke svatis vednas bidejki toa e zivotot:
    ragjanje,zivot i smrt ili sloboda,kako bese [се смее]
    definicija 3:
    koga si pijan ne treba da pisuvas,zosto spontano ti doagjaat da napises 3 definicii

    SREKNA NOVA GODINA I BOZIKJNI PRAZNICI NA SITE NEPISMENI!!!

    сликата на Zelka
    три дефиниции... - од Zelka на 29 ноември, 2004 - 09:51

    ako си ментален, не пишуј на багра, или напиши сторија сите ние да ти мрчиме...
    трол

    три дефиниции... - од Provokator на 29 ноември, 2004 - 15:03

    ako си ментален, не пишуј на багра, или напиши сторија сите ние да ти мрчиме...
    трол

    hehehe......Samo da e sezona:
    ribarot lesno fakja ribi,zelkata se stava vo tursija,a mentalniot se provocira na zborovi
    Vazno e da se druzime!

    три дефиниции... - од Provokator на 29 ноември, 2004 - 09:48

    Ebati agolot!!!

    три дефиниции... - од Pijandura на 29 ноември, 2004 - 11:26

    Кога веќе те интересираат дефиниции, не можам, а да не ти ги напишам стиховите од “живот, то је феферон“ на Булдожер... Па вика:
    О,оо, оооо, живот шта је то?
    Живот то је феферон - црвен или жут, кратак али љут
    о, оо, оооо, среќа шта је то?
    То је она ствар, због које пјева човек, то је она ствар због које плаче човек
    О, оо, ооо, љубав шта је то?
    То је она ствар, због које срце куца, то је она ствар због које КУРАЦ ПУЦАААА.

    Дефиниции колку сакаш... Еден мој колега ја даде најлуцидната дефиниција за судбината..., онака несакајќи... па вика: “Што ти е судбина - сами си ја кроиме“. Го шинавме од дупење после, али нема везе, дефиниција си е дефиниција...

    Најбитна работа е да не се жалиш себеси... Не за друго, не поради некоја филозофија или курац, ... губиш време од животот за бадава брате ... (кратак али љут)....

    И на крај кога почнавме со песна, редно е да завршиме соодветно:
    For long you live and high you fly,
    And smiles you'll give and tears you'll cry,
    And all you touch and all you see,
    Is all your life will ever be...,
    Напиша чичко Роџер Вотерс, работејќи на албумот Dark Side of the Moon....

    три дефиниции... - од VBB на 29 ноември, 2004 - 18:19

    него offtopic, ОК за Булдожер, само некои работи кои тогаш ги кажаа не кореспондираат со сегашната ситуација, нели пееја:
    „Жене су женствене“ [се смее]

    три дефиниции... - од tensre на 30 ноември, 2004 - 09:19

    Моето 38-годишно искуство вели дека животот можи да помини во барањето на вакви дефиниции.Прашањето е дали човек смее да ги знае ваквите дефиниции,затоа што ако ги знаеме одговорите на вечните прашања дали ќе останиме луѓе или ќе се претвориме во нешто друго.Можеби сме ограничени со самиот факт дека сме луѓе и треба да се помириме со тоа и да си го проживееме животот најдобро што можи.
    Од друга страна треба да тежнееме да сме поблиску до боговите,но тоа е опасна мисија(Вавилонската кула) и затоа јас си се помирив со мојата несовршеност и си ги имам 10-те заповеди како патоказ како да живеам,а дефинициите и одговорите нека ги бараат мисионерите.

    сликата на Zelka
    три дефиниции... - од Zelka на 30 ноември, 2004 - 09:38

    цел разговот од атеиситичка гледна точка, без напомена на богови. ќе беше ондак четири дефиниции...

    сликата на PassENGER
    три дефиниции... - од PassENGER на 1 декември, 2004 - 21:30

    >>... би ја продал душата на ѓаволот само да ми се подобрат среќните ѕзвезди кои ме имаат заборавено негде...<<

    - Тоа со душата, веке го имаш напраено. [се смее]

    Среката е состојба на умот.
    Среќата не постои вон тебе.
    Среќата е твој сопствен избор.

    - Еве јас на пример, сум најсреќното копиле на овој свет. Роден сум под среќна ѕвезда и таа ме прати цел мој живот и ке ме прати дур ме има, го знам тоа. И знам дека е заразна, ако се дружиш со среќни луѓе таа ке премине и на тебе (и обратно).
    Среќата е ретка работа која кога ја делиш се мултиплицира, како ништо друго на светов.
    Ама сепак не ја барам на Лото, не ја барам на сингл или фикс, не ја барам надвор од себе, не ја проектирам во друг, друга, друго или незнам ти ја каде.... таа е девојка и ги сака само храбрите и победниците...

    И за крај дали ке бидеме среќни или не е наш сопствен избор. Јас избрав дури и пред да знам дека имам избор, избрав да бидам отровно срекен... и сум !

    П.С.
    :: Одев по улицата несреќен што немам нов пар кондури, кога видов еден младич на мои години без нога... ::

    сликата на ABNORMAL
    три дефиниции... - од ABNORMAL на 6 декември, 2004 - 02:20

    TIME - PINK FLOYD

    Ticking away the moments that make up a dull day
    You fritter and waste the hours in an off hand way
    Kicking around on a piece of ground in your home town
    Waiting for someone or something to show you the way

    Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain
    You are young and life is long and there is time to kill today
    And then one day you find ten years have got behind you
    No one told you when to run, you missed the starting gun

    And you run and you run to catch up with the sun, but it’s sinking
    And racing around to come up behind you again
    The sun is the same in the relative way, but you’re older
    Shorter of breath and one day closer to death

    Every year is getting shorter, never seem to find the time
    Plans that either come to naught or half a page of scribbled lines
    Hanging on in quiet desperation is the english way
    The time is gone, the song is over, thought I’d something more to say

    Home, home again
    I like to be here when I can
    And when I come home cold and tired
    It’s good to warm my bones beside the fire
    Far away across the field
    The tolling of the iron bell
    Calls the faithful to their knees
    To hear the softly spoken magic spells.

    П.С.

    Повеќето знаат дека е прашање на перспектива... малкумина успеваат да го “фатат“ вистинскиот агол.